Dienstag, Oktober 14, 2008

That’s what bloggers are for … That’s what volksfriends are for

“abgeschmackt” zitierte als Kommentar bei PapasTagebuch Brecht:

Und am gleichen Abend schon erschien nicht als Kommentar bei PapasTagebuch, sondern am Firmament “angeheftet” (lateinisch firmamentum „Befestigungsmittel“) als “eigenständiger” Beitrag (POST) von Sternchen im volksfreundlichen Blog(ger)-Universum.

Zufall? Es gibt keine Zufälle (ex post - ;-) betrachtet - Der war gut, gell?!?!?)

Manchmal, gut manchmal auch frauchmal, kommt ein Planetchen (selbstdrehend oder nicht) auf seiner Umlaufbahn, die von der anderer Planeten unterschiedlich ist, in anderer Distanz und in unterschiedlicher Ausrichtung an einem mit anderer Grundgeschwindigkeit unterwegs seien Planeten des gleichen Sonnensystems vorbei, und meint, der andere habe sich verändert (ohne natürlich auf die Idee zu kommen, dass es sich und seinen Blickwinkel verändert habe!). Und es wird Jahrmillionen dauern - bis sich der andere Planet dem einen Sternchen nochmal (garvitätisch (!) nähert (und seine Umalufbahn anziehend allein durch Masse “verändert”. (Ex post - der war gut, gell?!?!? - betrachtet, war er natürlich “bestimmt”, die scheinbarregelmäßige Bahn zu verändern. - siehe “romantisches-unromantisches Universum”)

That’s what volksfriends are for. That’s what bloggers are for. Let’s ind together … ;-)

And I never thought I’d feel this way
And as far as I’m concerned
I’m glad I got the chance to say
That I do believe I love you

And if I should ever go away
Well, then close your eyes and try to feel
The way we do today
And then if you can remember

Keep smilin’, keep shinin’
Knowin’ you can always count on me, for sure
That’s what volkfriends bloggers are for
For good times and bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what volksfriends bloggers are for

Well, you came and opened me
And now there’s so much more I see
And so by the way I thank you

Whoa, and then for the times when we’re apart
Well, then close your eyes and know
These words are comin’ from my heart
And then if you can remember, oh

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That’s what friends are for
In good times, in bad times
I’ll be on your side forever more
Oh, that’s what friends are for

Whoa… oh… oh… keep smilin’, keep shinin’
Knowin’ you can always count on me, for sure
That’s what volksfriends bloggers are for
For good times and bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what friends are for

Keep smilin’, keep shinin’
Knowin’ you can always count on me, oh, for sure
‘Cause I tell you that’s what friends are for
For good times and for bad times
I’ll be on your side forever more
That’s what volksfriends bloggers are for (That’s what volksfriends bloggersare for)

On me, for sure
That’s what friends are for
Keep smilin’, keep shinin’

All lyrics are property and copyright of their owners.
“All lyrics provided for educational purposes only.” ;-)

;-)

Keine Kommentare: